سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قفل دیجیتال رمزی و کارتی سامسونگ مدل SHS-H620

samsung-h620

1- دسترسی به قفل دیجیتال سامسونگ SHS-H620 توسط رمز:

می‌توان یک رمز بین 4 تا 12 رقم به قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 معرفی نمود.

2- دسترسی به قفل SHS-H620 توسط کارت:

قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 قابلیت شناسایی 20 عدد کارت را دارد و به هنگام خرید دارای 2 عدد کارت key tag می‌باشد که به شما داده می‌شود.

3- دسترسی به قفل دیجیتال توسط کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری:

این قفل دیجیتال سامسونگ مجهز به 2 عدد کلید مکانیکی می‌باشد که در شرایط اضطراری می‌توانید از این کلید‌ها جهت باز کردن درب منزل استفاده کنید.

قفل دیجیتال کارتی

4- مجهز به سیستم کد تصادفی (رمزدهی امنیتی):

قبل از وارد کردن رمز اصلی، به صورت تصادفی دو عدد روی صفحه نمایان می‌شود. وقتی شما رمز را وارد می‌کنید تمام صفحه روشن می‌شود. این سیستم برای این می‌باشد که رد اثر انگشت شما روی تمامی صفحه باشد و کسی نتواند رمز شما را تشخیص دهد.

5- دارای قفل هرزگرد از داخل:

با فعال کردن قفل هرزگرد، برای باز کردن قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 باید دکمه روی دستگیره را فشار داده تا درب باز شود این قابلیت باعث افزایش امنیت در قفل دیجیتال می‌باشد.

قفل دیجیتا SHS-H620

6- دارای قفل اتوماتیک:

به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 به صورت اتوماتیک بسته می‌شود که برای ورود باید به‌وسیله‌ی رمز، کارت و ... درب را باز کرد و برای خارج شدن نیز می‌توانید با کشیدن دستگیره درب را باز کنید. شما می‌توانید به صورت دستی این قابلیت را غیر‌فعال نمایید تا درب اتوماتیک قفل نشود.

7- دارای سنسور اعلان حریق:

قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 به شما این امکان را می‌دهد که با فعال کردن سنسور اعلان حریق، در صورت بروز آتش‌سوزی در خانه دستگاه با پخش صدای آلارم، اعلان حریق می‌کند و به این ترتیب قفل درب به صورت اتوماتیک باز می‌‎شود.

8- مجهز به حریم خصوصی:

با فعال کردن این حالت شما تمام راه‌های دسترسی به قفل را می‌بندید به غیر از کلید مکانیکی و دیگر کسی اجازه‌ی ورود نخواهد داشت، حتی افرادی که دارای رمز و کارت می‌باشند.

9- مجهز به تغذیه‌‎ی اضطراری‌:

منبع تغذیه قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 با 4 یا 8 باتری قلمی تامین می‌شود.

دستگاه از یک هفته مانده به اتمام باتری به شما آلارم می‌دهد و هم روی قفل دیجیتال، نشانگر کاهش باتری نمایش داده می‌شود تا شما باتری‌های دستگاه را هرچه زودتر تعویض کنید.

اما در صورتی که به آلارم دستگاه توجهی نکرده باشید و باتری دستگاه تمام شود، باید به‌وسیله‌ی یک باتری کتابی 9 ولتی برق دستگاه را تامین کرده و رمز یا کارت خود را به دستگاه شناسایی کنید و بعد از باز شدن درب اقدام به تعویض باتری‌ها نمایید.

10- مجهز به سیستم ضد شوک:

قفل دیجیتال رمزی و کارتی SHS-H620 مجهز به سیستم ضد شوک بوده یعنی در صورت وارد کردن برق غیر‌مجاز به دستگاه هیچ آسیبی به قفل وارد نمی‌شود و آلارم هشدار آن به صدا در می‌آید.

11- مجهر به سیستم ضد سرقت:

در صورتی که سارقان از کارت‌های ناشناس استفاده کنند و یا به صورت مکرر رمزهای اشتباه وارد دستگاه نمایند، سیستم برای مدت کوتاهی از کار می‌افتد.

12- مجهز به سیستم امنیت خروج:

با فعال نمودن این حالت در صورت باز کردن درب از داخل آلارم هشدار قفل به صدا در می‌آید. در واقع اگر سارقی در منزل شما باشد، به هنگام خروج آلارم هشدار آن روشن می‌شود.

13- امنیت دوبل (رمز و کارت):

شما می‌توانید برای افزایش امنیت از دو روش رمز و کارت به صورت هم‌زمان است کنید. با فعال کردن این آپشن در صورتی که رمز خود را فراموش نمایید و یا کارت خود را گم کنید، دیگر قادر به باز کردن درب با یکی از آن‌ها نخواهید بود.

14- قابلیت اضافه کردن ریموت کنترل:

ریموت کنترل‌ها می‌توانند تا فاصله‌ی 20 متری را تحت پوشش قرار دهند. شما می‌توانید به صورت جداگانه ریموت کنترل را خریداری کنید. این محصول بیشتر برای افراد سالمند و همچنین کسانی که معلولیت دارند، کاربرد دارد.

 

قفل دیجیتال رمزی و کارتی سامسونگ مدل SHS-H620 دارای استانداردهای جهانی (KS&KPS) و یک‌سال گارانتی ممتاز می‌باشد.

برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

منبع: samsungddl.com