سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگیره امنیتی هوشمند

دستگیره امنیتی هوشمند یکی از ابزارهای تأمین کننده امنیت و آرامش افراد می‌باشد. این دستگیره امنیتی دارای روش دسترسی متعددی مانند رمز، اثر انگشت، کارت و ریموت است که برای درب چوبی، فلزی و ضد سرقت مناسب و حائز اهمیت می‌باشد. در واقع یک سیستم پیشرفته امنیتی است که از قفل دوبل، قفل کودک، شب بند، قفل اتوماتیک و دیگر مواردی برخوردار است.

دستگیره امنیتی هوشمند چیست؟

دستگیره امنیتی هوشمند، دستگیره ضد سرقتی است که به طور هم‌زمان امنیت و آرامش را برقرار می‌کند. مانع بسیار قوی در مقابل سارقان و افراد غیرمجاز محسوب می‌شود. دسترسی سریع و آسان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. قابلیت نصب بر روی تمامی درب‌ها را دارند. با توجه به برد داخلی آن‌ها تقریباً غیر قابل هک هستند. همچنین از جنس فولاد و آلومینیوم ساخته شده‌اند.

بنابراین نصب آن در همه محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی_ ورزشی لازم است. چرا که دستگیره امنیتی هوشمند مزایای متنوعی به مشتریان هدیه می‌دهند.

دستگیره امنیتی هوشمند

مزایای دستگیره امنیتی هوشمند

اول:

مزیتی که دستگیره امنیتی هوشمند برای مخاطبان به ارمغان آورده است، «حذف کلید و کاهش هزینه‌های اضافی» است. در واقع «رمز، کارت، اثر انگشت و ریموت کنترل» را جایگزین کلید کرده است که نه تنها راه دسترسی به قفل را سریع و آسان نموده است، بلکه امنیت ورود و خروج را چندین برابر کرده است.

دستگیره امنیتی هوشمند

دوم:

مزیت دستگیره هوشمند «قفل کودک» است. در واقع با تعبیه شدن این سیستم در دستگیره، خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر را به صفر رسانده است. لازم به ذکر است که علاوه بر منع خروج کودکان، موجب شده است که افراد غیر‌مجاز با هیچ ترفندی توان نفوذ به داخل خانه را نداشته باشند.

سوم:

از سومین مزیت دستگیره هوشمند، می‌توان به «قفل اتوماتیک» اشاره کرد. مهم‌ترین ویژگی این آپشن قفل کردن درب به طور خودکار است. در زمانی که شما از مغازه یا خانه خارج شده‌اید ولی فراموش کرده‌اید درب را قفل کنید اهمیت است.

چهارم:

می‌توان «آلارم‌های هشدار» به عنوان چهارمین مزیت دستگیره امنیتی هوشمند معرفی کرد. با نصب این دستگیره‌ اگر افراد غیرمجاز قصد ورود به داخل خانه را داشته یا آتش‌سوزی رخ داده باشد، فعال می‌شود.

دستگیره امنیتی هوشمند

پنجم:

پنجمین مزیتی دستگیره امنیتی هوشمند، «قفل دوبل» و «تابع خیالی» به شمار می‌روند. در واقع این دو سیستم به جهت تقویت و استمرار امنیت و آرامش در دستگیره تعبیه شده‌اند. در مجموع با فعال‌سازی قفل دوبل برای دسترسی به دستگیره به دو روش (کارت_رمز، کارت_اثر انگشت و رمز_اثر انگشت) نیاز است. با فعال‌سازی تابع خیالی شما این امکان را خواهید داشت که قبل از وارد کردن رمز اصلی رمز خیالی را وارد نمایید.

ششم:

از ششمین مزایای دستگیره امنیتی هوشمند می‌توان به «حریم شخصی یا شب‌بند» اشاره کرد. در مجموع با فعال‌سازی آن به شما این امکان را می‌دهد که حق ورود از همه افراد را سلب نمایید.

هفتم:

هفتمین مزیت دستگیره هوشمند، «قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی» است. در واقع نصب دستگیره هوشمند این امکان را برای شما فراهم می‌کند که دستگیره امنیتی به سیستم هوشمندسازی متصل نمایید.

هشتم:

امکان نصب آن بر روی تمامی درب‌ها اعم از چوبی، فلزی و ضد سرقت برای شما فراهم شده است.

انواع دستگیره‌های دیجیتال

از آن‌جایی که هدف تولید دستگیره‌های هوشمند، برقراری امنیت و آرامش مشتریان عزیز در تمام مناطق بوده است؛ باعث شده که در حال حاضر شاهد انواع دستگیره‌های متعددی از لحاظ رنگ، کیفیت، قیمت و مدل در بازار باشیم. اما در این میان برخی دستگیره‌ها دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند که زمینه محبوبیت آن‌ها را در جهان فراهم کرده است.

مهم‌ترین برندهایی که هر روز شاهد افزایش و تقویت آپشن‌های آن‌ها هستیم سه برند «سامسونگ، گیت من و یال» می‌باشند.

دستگیره امنیتی هوشمند

چه نوع دستگیره امنیتی هوشمندی را انتخاب نماییم؟

این روزها دستگیره‌های متعددی در بازار کشور ما وجود دارد و متأسفانه برخی از آن‌ها نه تنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، بلکه برند معتبری به حساب نمی‌آیند. از این‌رو اگر مشتریان عزیز در خرید آن‌ها دقت و تحقیق لازم را نداشته باشند، نه تنها سلب امنیت خواهند شد، بلکه هر سال باید هزینه‌هایی بابت خدمات، تعمیر و ... بپردازند. چرا که این دستگیره‌ها برای برقراری امنیت و آرامش به صورت بلندمدت طراحی و ساخته نشده‌اند.

به همین خاطر ما در تئوری و عمل در تلاش هستیم به مشتریان عزیز بقبولانیم که دستگیره‌هایی را خریدار کنند که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند. در قدم عملی هم سعی کردیم، دستگیره‌هایی را وارد و عرضه کنیم که همه اقشار جامعه بتوانند با هر درآمدی آن‌ها را خریدار کنند. لازم به ذکر است دستگیره‌هایی که شرکت ما وارد کرده است به صورت اورجینال و از شناخته شده‌ترین برندها «سامسونگ، گیت من و یال» می‌باشند.

برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت دستگیره برای ما پیغام بگذارید و یا با شماره‌های درج شده در وب‌سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

در صورت علاقه‌مندی به شبکه‌های اجتماعی پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید تا از اخبار روز قفل هوشمند با خبر شوید.